کنکوری های 97

محلی برای تبادل اطلاعات و آرامش

کنکوری های 97

محلی برای تبادل اطلاعات و آرامش

konkuri-97

امیر کرمی | يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۸ ب.ظ

سلام کنکوری های 97

سلام پشت کنکوری ها

سلام سال اولی ها

همگی خوش امدید

امروز ک دارم این وبلاگ رو مینویسم یکشنبه 25 تیر ماه هستش

قراره تا جایی ک بتونیم ب هم کمک کنیم..و به ارزوهامون برسیم..من یک سال دومی ام..ینی 96 کنکور دادم ولی با توجه به بررسی های درصدام، یجورایی پزشکی نمیارم..و میخوام ک امسال بمونم و با نهایت تلاشم به هدفم برسم..قرار نیس کار خیلی شاخی بکنیم..بقول بابا بزرگم ( کنکور اصن سخت نیس، فقط کافیه چشاتو باز کنی،چون جواب سوالات هم جلو روت نوشته ان)..بابا بزرگه دیه خخ گاهی دوس داره سر ب سرم بزاره


بگذریم..من یه برنامه هایی تو کله ام دارم..ولی میدونم ک چنتا فکر خیلی بهتره تا یه فکر .. پس منتظر پیشنهاد هاتون هستم..امیدوارم یاور های خوبی برای همدیگه باشیم.. و خدا ازمون راضی باشه

دوستان،اگر ایده جدیدی برای کنکور دارید لطفن در قسمت نظرات بهم بگید..نظرات شما باعث پیشرفت وبلاگ و دلگرمی من میشود..ممنونم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی